Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Για μένα..

Τουλάχιστον ξέρω ότι έκανα τα πάντα.. Ξέρω ότι προσπάθησα με κάθε μέσο.. Και ξέρω ότι εσύ απλά ήσουν αναίσθητος και αχάριστος.. Τίποτα δεν άλλαξε μέσα μου.. Η ζωή μου πρέπει να πάρει καινούργια τροπή τώρα.. Δεν μπορώ να ανεχτώ και άλλα ψέματα. Αρκετά μου είπες. Αρκετά με σκότωσες. Αρκετά. Ποτέ σου δεν εκτίμησες ότι έκανα για σένα. Δεν σταματώ να σ'αγαπώ. Ποτέ δεν θα το κάνω. Απλά τώρα σ'αγαπώ με ένα τρόπο που δεν μπορεί να με ξαναπονέσει. Με ένα τρόπο που εσύ δεν ήθελες ποτέ να δοκιμάσεις. Γιατί πάντα σου έδινα ότι χρειαζόσουν. Δεν χρειαζόταν να ψάξεις τίποτα, να προσπαθήσεις για τίποτα, δεν ήσουν και πρόθυμος άλλωστε. Έκανες λάθος που γύρισες τότε. Και εγώ που σε δέχτηκα. Μόνο που εγώ το έκανα επειδή σε ήθελα, σε αγαπούσα, ενώ εσύ επειδή είχες κάτι έτοιμο. Έτσι είχες πει. Δεν πειράζει όμως. Εγώ πάλι θα σηκωθώ στα πόδια μου. Θα κλάψω, θα πονέσω, θα αρρωστήσω αλλά θα σηκωθώ. Γιατί εσύ μου έμαθες τι είναι οι σχέσεις τελικά. Είναι ένα πολύ σκληρό παιχνίδι. Και η επόμενη παρτίδα να είσαι σίγουρος ότι θα είναι δική μου.. Είσαι εκτός παιχνιδιού.. Και αυτό να το θυμάσαι..

2 σχόλια: