Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Μ'αγαπάς...

Σ'αγαπώ.. Έτσι είπες.. Δεν είμαι τρελή αυτή τη φορά.. Το είδα.. Το είπες.. Και έχει τόση αξία για μένα.. Και πήγαινε σε μένα.. Είμαι σίγουρη.. Και ξαφνικά άρχισε η καρδιά μου να χτυπάει πιο δυνατά, τα μάτια μου να βουρκώνουν, τα χέρια μου να τρέμουν.. Το κοίταξα και το ξανακοίταξα.. Καλά έβλεπα.. Το είπες.. Ότι μ'αγαπάς.. Δεν μπορώ να το πιστέψω.. Αυτό ίσως να σημαίνει ότι με θες ξανά? Ποιος ξέρει.. Το είπες και απλά σηκώθηκες και έφυγες.. Και αφήνεις πάλι εμένα να κρέμομαι λίγο πριν από το γκρεμό.. Λίγο πριν πέσω.. Με σταμάτησες για λίγο από το ταξίδι μου.. Και ήταν το πιο ευχάριστο διάλλειμα της ζωής μου.. Θέλω να χαμογελάς ψυχή μου.. Κι ας πονάω εγώ κάθε φορά που το χαμόγελό σου ανθίζει για κάποια άλλη.. Θέλω να χαμογελάς ψυχή μου..
Shine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου