Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Το Σ'αγαπώ..


Απόψε μοιάζει ο ουρανός,
γαλάζια ξένη φυλακή..
Mικρό ταξίδι ο προορισμός,
που σε κανέναν δεν αρκεί,
αρχή και τέλος η σιωπή..
Από πανύψηλό μπετόν,
κι από παράθυρα κλειστά,
φτιάχνει παγίδες το παρόν,
και καταστρέφει το μετά,
ο χρόνος δέντρο στη φωτιά..

Μα εγώ είμαι εδώ και σ΄αγαπώ,
χωρίς να ξέρω το γιατί..
Λίγο το φως μεσ΄την καρδιά,
μα αυτό το λίγο μου αρκεί..
Να έχω ένα λόγο για να πω,
όταν γυρίσεις να σε δω..
Το σ΄αγαπώ όπως κανείς,
όπως κανείς δε στο΄χει πει....

Σεντόνι μαύρο και σατέν,
είναι της νύχτας η αγκαλιά..
τα χείλη σμίγοντας θα βρουν,
αγκάθι απάνω στα φιλιά,
μικρό το μέλλον μια γουλιά..

Μα εγώ είμαι εδώ και σ΄αγαπώ,
χωρίς να ξέρω το γιατί..
Λίγο το φως μεσ΄την καρδιά,
μα αυτό το λίγο μου αρκεί..
Να έχω ένα λόγο για να πω,
όταν γυρίσεις να σε δω,
το σ΄αγαπώ όπως κανείς,
όπως κανείς δε στο΄χει πει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου